ROVATOK

FELADVÁNYOK

BETŰTÉSZTA

ASSZOGRAMMA

JÁTÉKOK

KVÍZJÁTÉK

FÓRUM

REGISZTRÁCIÓ

A mai nap képe

nap képe

Küldj be te is képet!
Képeslapküldés

Keresés az oldalon:

Friss fórum:
Játékok (1195)
Betűtészta (2978)
csak úgy.. (4529)
Feladványok (17321)
Tőlem Nektek (12389)
Hónap feladványa (685)
asszogramma (1845)
A nap képe (3884)
Nyomasevics Bobacsek (1166)
A hét kérdése (2023)
Szívből szóló versek (1134)
Szuper zenék (117)
játékos javítás (1655)
Kinek Ki (616)
Havi toplista (166)

 > Még több fórum

A hét kérdése:

Jelentkezz be a heti kérdéshez!

 > régebbi kérdések
 > kérdés beküldés

Legolvasottabbak:
IQ teszt
Egy angliai egyetem kutatásai
Varázsgömb
Hipnózis
Agyscanner

Megoldás beküldése

  Név:   

Tipp: Ha regisztrált felhasználóként küldöd be a megoldást, statisztikát olvashatsz a teljesített feladataidról 
  

Automata - 3. rész
2006-07-01 6:55
Ismerkedünk meg jobban az automatával!
Nehéz, beküldte: t69mwd*, szerkesztő: t69mwd
A feladat az Automata - 1. rész nevű feladat folytatása. Az ott leírt szabályok érvényesek itt is.


A változtatás most csak annyi, hogy eltekinthetünk a kezdőállapottól, és feltehetjük, hogy minden aktivizáláshoz szükséges zseton a megfelelő helyen van.
Adjunk meg olyan átmenethalmazt (a téglalapok számainak felsorolásával), amely átmeneteket sorban aktivizálva ugyanoda jutunk vissza, mint ahonnan elindultunk! (Most egy halmazban egy elem akár többször is szerepelhet!)
(Csak olyan minimalizált átmenethalmazt adjunk meg, amelynek egyetlen részére sem teljesül a feltétel!)
(Minden ilyen jó halmaz 1 pontot ér, de minden hibás halmaz 1 ponttal csökkenti a megszerezhető pontok maximális számát!)


Felhasználónév:

Jelszó:

Jelszóemlékeztető



Friss feladványok:
 Nyár
 Titkos üzenet 7.
 Szakmai anagramma 43.
 Egyenlő szárú 2.
 Pálinkafeladat
 Számsor 64.
 Egy a négyhez 69.

Hirdetés

© 2017 DigitalAge

impresszum  ::  médiaajánlat  ::  segítség  ::  ajánló  ::  kezdőlapnak  ::  kedvencekhez   RSS