|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Friss fórum:
|
|
A hét kérdése:
Jelentkezz be a heti kérdéshez!
|
|
Legolvasottabbak:
|
|
|
Reklámzabálók Éjszakája |
|
|
|
2004.09.09. yoda |
|
| Ahogy a reklámozás világa állandóan mozgásban, változásban van, új trendek, termékek jönnek és mennek, így újul meg, frissül fel, fejlődik folyamatosan a reklámközélet egyedülálló és divatteremtő eseménye, a Reklámzabálók Éjszakája is.
| |
|
Hirdetés
| |
| Az év legfergetegesebb reklámhabzsolása, a Reklámzabálók Éjszakája 2004-ben immár országos turnévá bővül: három helyszínen, összesen négy Reklámzabálók Éjszakáját tombolhat végig a nagyközönség. Október közepén a rendezvénysorozat ellátogat Győrbe és Debrecenbe, majd egy héttel később, két egymást követő napon Budapesten zabálhatjuk magunkat pukkadásig.
A világon egyedülálló módon, a közönség ezen a rendezvényen közvetlenül kinyilváníthatja véleményét a látott reklámokról, így az Éjszakák különleges lehetőséget kínálnak a marketingkommunikációs üzenetek egyedi közvetítéséhez.
Az első Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben mutatta be Párizsban. A nagy érdeklődés miatt egy évvel később már két egymást követő estet szervezett, majd 1984-ben Lyonba, Bordeaux-ba, Milánóba és Genfbe is megérkezett a Reklámzabálók Éjszakája. Az elkövetkező években tovább gyarapodott a turné állomásainak száma, 1989-ben az est Ausztráliában és Észak-Amerikában, végül 1994-ben Ázsiában is bemutatkozott. Jelenleg évente 50 ország 170 városában rendezik meg az Éjszakát. Magyarországon Borsos Sándor főszervező 2001. óta szervezi meg az eseményt.
A Reklámzabálók Éjszakája, amely egy év híján negyed évszázada egy francia fiatalember (reklám)filmtekercsek iránti szenvedélyéből született, ma már 50 ország számára célt és missziót jelent a nemzeti reklámkultúra megteremtésére és kiteljesítésére a nagyközönség körében. Hiszen a reklámokat lehet szeretni, utálni, de szó nélkül elmenni mellettük nem. A naponta ránk zúduló hatalmas promóciós áradat életünk kikerülhetetlen részévé tette a hirdetéseket, éppen ezért rendkívül fontos, hogy a reklámozás nyelvének a fogyasztók is értő befogadóivá váljanak. Ugyanúgy, ahogy tudunk olvasni az irodalom, a képzőművészet, a zene sorai között, legalább annyira tudatosan kell mozognunk a reklámok világában is, hiszen ami egyfelől nyűgnek és felesleges rossznak tűnik, az másfelől értékes információforrás, amely segíti eligazodásunkat korunk felfoghatatlan termék- és szolgáltatásválasztékában.
A minőségi reklámokban rejlő erő bűvölte el a fiatal Boursicot-t, a Reklámzabálók Éjszakájának alapítóját és a nemzeti Éjszakák szervezőit is, akik rendezvényeikkel éppen a mennyiségi helyett a minőségi fejlesztés és alkotás fontosságára hívják fel a szakma figyelmét, miközben magas színvonalú válogatásaikkal emberek millióit szórakoztatják évről-évre. Céljuk, hogy megismertessék a nagyközönséggel a reklámozás értékes oldalát, és evvel elősegítsék egy pozitívabb, érettebb és egészségesebb hozzáállás kialakulását, a megértés hiányából fakadó automatikus reklámkerülés megszüntetését.
2003-ban a Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Kreatív Versenyen Online Díjat: Grey Reklámügynökség: "Vitamax Joker" (Vodafone); SMS Díjat pedig: CREA: "Hogyan csökkentsük céges telefonköltségeinket" (Matáv) reklám kapott. | |
|
Kapcsolódó cikkek
|
|
|
|
|